Marianne in Tokyo

アメリカ、フロリダ州の四年制大学卒業後、帰国。東京都で働くOLになりました。好きな言葉はFuture you will be grateful you kept going!

outlet✨✨✨

Today, I went outlet mall with my friends. My school took our shuttle, and we could be able to enjoy shopping.

 

It took about an hour to go to the mall. We had to enjoy shopping in two hours. The mall was so big that I thought I could enjoy shopping all day long. I wished I had more times to look the mall.

 

There are many stores that is very famous, such as Coach, Victoria’s Secret, Polo Ralph Lauren, Levi’s, The North Face and so on. There are also Disney store (though we couldn’t look inside of it because the store was so crowded.) Anyway, looking around many famous brands store was really fun. Outlet’s building construction is completely different from Japan. This outlet has a lot of one-story building. On the other hand, most of Japanese mall is ten story building.

 

Walking a lot, I enjoyed shopping very much. I hope to go there again soon.

 

今日は友達とアウトレットモールに行きました。 私の学校はシャトルを利用し、買い物を楽しむことができました。

 

モールに行くのに約1時間かかりました。 2時間で買い物を楽しむ必要がありました。 モールはとても大きかったので、一日中ショッピングを楽しむことができると思いました。 モールをもっと見たいと思いました。

 

コーチ、ビクトリアズシークレット、ポロラルフローレン、リーバイス、ザノースフェイスなど、非常に有名な店がたくさんあります。 ディズニー店もあります(店内はとても混み合っていたので、中を見ることができませんでした)。とにかく、多くの有名ブランド店を見て回ることは本当に楽しかったです。 アウトレットの建物の構造は日本とはまったく異なります。 このアウトレットには1階建ての建物がたくさんあります。 一方、日本の商店街のほとんどは10階建てです。

 

たくさん歩いて、買い物がとても楽しかったです。またすぐに行きたいです。