Marianne in Tokyo

アメリカ、フロリダ州の四年制大学卒業後、帰国。東京都で働くOLになりました。好きな言葉はFuture you will be grateful you kept going!

Test and AC📓

Test was returned.

Today, a test and an assignment were returned.

For my English assignment, I was so-so. I thought I would take worse score because the topic was so difficult for me. Therefore, it was happy for me to be evaluated like this. According to my professor, the content of my essay was great, but there are problems on my English. I thought I have to clear out what was wrong so that I could be able to write down sophisticated essay in the near future.

 

My test of Microeconomics was great. There were some problems that I cannot answer if I do not memorize all the sentence. However, I could answer those questions because I prepared to do so.

 

I want to continue to do my best for the tests and assignments!

 

By the way, my roommates like to set AC at 60F. At first, I thought it was cold and I adjusted the temperature, but my roommates asked me not to move the temperature. Therefore, by wearing jacket at the room, I have put up with that temperature since my roommate had said so. Surprisingly, I get used to 60F. However, today I realized that 60F = 15℃ while I was talking with my Chinese friend. I don’t have any complains about temperature because I got used to it. But I thought I should have known that much earlier.

 

 

テストが返されました。

今日、テストと課題が返されました。

私の英語の割り当てについては、まあまあでした。トピックは私にとってとても難しかったので、私はより悪いスコアを取ると思った。したがって、このように評価されてうれしかったです。私の教授によると、私のエッセイの内容は素晴らしいものでしたが、私の英語には問題があります。近い将来に洗練されたエッセイを書き留められるように、何が間違っていたかを明らかにする必要があると思いました。

 

ミクロ経済学の私のテストは素晴らしかった。すべての文章を暗記しないと答えられない問題がいくつかありました。しかし、そうする準備をしていたので、これらの質問に答えることができました。

 

私はテストと課題のためにベストを尽くし続けたいです!

 

ところで、私のルームメイトはACを60Fに設定するのが好きです。最初は寒いと思って温度を調整しましたが、ルームメイトから温度を動かさないように言われました。したがって、部屋でジャケットを着ることで、ルームメイトがそう言っていたので、私はその温度に耐えました。驚いたことに、私は60Fに慣れました。しかし、今日、中国人の友人と話をしている間に、60F = 15℃に気づきました。温度に不満はありません。慣れたからです。しかし、私はもっと早くそれを知っているべきだと思った。

 

 

今日はこれくらいかな

またね〜