Marianne in Tokyo

アメリカ、フロリダ州の四年制大学卒業後、帰国。東京都で働くOLになりました。好きな言葉はFuture you will be grateful you kept going!

Funny game🤽‍♀️💦

Today, I want to talk about my room mates’ “my boom”.

One day, my roommate crafted a ring in our room. It is made by paper, and diameter of it is very narrow. (it is about 10cm…) Then, she tries to throw a ball to go through in there. The ball’s diameter is about 10cm, so it seems impossible to throw in there. However, she tries repeatedly whenever she has free time. I also saw her sleeping on her bed, throwing the ball! Last day, my roommate finally asked me to try. Then I tried, but of course, I cannot succeed. My roommate also asked the other roommate, but of course, she also failed. I think everyone already know that the ring is too narrow, but they (including me) continue to try. That’s very funny. I wish miracle would happen!

 

What a short diary!

 

Bye!

 

今日は、ルームメイトの「私のブーム」についてお話したいと思います。

ある日、ルームメイトが部屋に指輪を作りました。それは紙で作られており、その直径は非常に狭いです。 (約10cm…)その後、彼女はそこにボールを投げ込もうとします。 ボールの直径は約10cmなので、そこに入れることは不可能のようです。 しかし、彼女は自由時間があればいつでも繰り返し試みます。 私はまた、彼女がベッドで寝て、ボールを投げているのを見ました! 昨日、私のルームメイトは最終的に私に試してみるように頼みました。 それから私は試しましたが、もちろん、私は成功できません。 私のルームメイトは他のルームメイトにも尋ねましたが、もちろん彼女も失敗しました。 私は誰もがリングが狭すぎることをすでに知っていると思いますが、彼ら(私を含む)は試み続けます。 それはとても面白いです。 奇跡が起こることを願っています!

 

なんて短い日記!

 

さようなら!