Marianne in Tokyo

アメリカ、フロリダ州の四年制大学卒業後、帰国。東京都で働くOLになりました。好きな言葉はFuture you will be grateful you kept going!

Christopher Robin🧸🎥🍿

 

Have you ever seen a movie, “Christopher Robin”? This heart-warming movie draws the reunion of the matured Christopher Robin and winnie the pooh. I like Disney movie, so I watched it.

 

At the beginning of the movie, Cristopher Robin left the forest, then began to be grown without happy, cheerful emotion which pooh used to have shared with him. Christopher Robin went war and after the war he got an important positioned job. He does the job as if what is the most important thing for him is his job. He was never thinking about his own happiness and his family.

 

However, things completely changed when pooh somehow met again the Christopher Robin at the London. Pooh only thinks what is just happening, and pooh annoyed Christopher Robin a lot. Christopher Robin decided to return pooh to the forest and during that trip, he realizes what is the most important thing in his life….

 

Oh, it is really hard to describe about the movie, but this movie is kind of like that. I was happy to see pooh and other friends. When the pooh looked at an empty jar of the honey, he said, “Somebody seems to have eaten.” That was really cute. (and I think this is so useful

word, because I can misrepresent myself when I have eaten too much.)

 

In the movie, Christopher Robin said that pooh had a little brain but had a big heart. I know that the balance of both sizes is important, but I thought I want have a big heart as poof does.

 

Thank you for reading.

Bye.

 

映画「クリストファー・ロビン」を見たことがありますか?この心温まる映画は、成熟したクリストファー・ロビンくまのプーさんの再会を描きます。ディズニー映画が好きなので、見ました。

 

映画の冒頭で、クリストファー・ロビンは森を去り、その後、プーが彼と共有していた幸せで陽気な感情なしに成長し始めました。クリストファー・ロビンは戦争に行き、戦争の後、彼は重要な地位のある仕事を得ました。彼にとって最も重要なことは彼の仕事であるかのように彼は仕事をします。彼は彼自身の幸せと彼の家族について決して考えていませんでした。

 

しかし、プーさんがロンドンでクリストファー・ロビンと再会したとき、事態は完全に変わりました。プーさんは今起きていることだけを考えており、プーさんはクリストファー・ロビンをたくさん悩ませました。クリストファー・ロビンは、プーさんを森に戻すことを決心し、その旅行中に、彼は自分の人生で最も重要なことを理解します…。

 

ああ、映画について説明するのは本当に難しいですが、この映画はそのようなものです。プーさんや他の友達に会えてうれしかったです。プーさんが蜂蜜の空の瓶を見たとき、彼は言った、「誰かが食べたようだ」。それは本当にかわいい。 (そしてこれはとても便利だと思う

言葉、私が食べ過ぎたとき、私は自分自身を偽ることができるからです。)

 

映画の中で、クリストファー・ロビンは、プーさんの脳は小さいが、心は大きいと言った。私は両方のサイズのバランスが重要であることを知っていますが、私はプーフのように大きな心を持ちたいと思いました。

 

読んでくれてありがとう。

またね