Marianne in Tokyo

アメリカ、フロリダ州の四年制大学卒業後、帰国。東京都で働くOLになりました。好きな言葉はFuture you will be grateful you kept going!

An English assignment🖌

I did study hard that day.

 

I had an homework of four pages-essay in an APA format.

 

I did not know the APA format, so I wrote down anyway.

 

Although I write a lot I could not finish because four pages was so long.

 

But finally, I have done!

 

“Finally!” I was happy. Then, I changed format to the APA format.

 

There was seven pages essay on my laptop screen….

 

“What?” I thought.

 

I realized that essay in APA format needed much space between the line.

 

“Oh…” I thought I could finish my assignment, so I cannot believe that.

 

However, that is because the due is close, I cut some sentences and examples to fix it OK.

 

I could finish it. But I took too much time…

 

Thank you for reading.

Bye-bye.

 

英語の課題

 

私はその日一生懸命勉強しました。

 

私はAPA形式の4ページのエッセイの宿題をしました。

 

私はAPA形式を知らなかったので、とにかく書き留めました。

 

私はたくさん書いていますが、4ページはとても長かったので、私は終了できませんでした。

 

しかし、ついに、私はやった!

 

「ついに!」私は幸せでした。 次に、形式をAPA形式に変更しました。

 

私のラップトップ画面には7ページのエッセイがありました…。

 

「なに?」と思った。

 

APA形式のエッセイでは、行間に多くのスペースが必要であることに気付きました。

 

「ああ…」私は自分の任務を終えることができると思ったので、信じられません。

 

しかし、それは期限が近いため、私はそれを修正するためにいくつかの文章と例をカットしました。

 

終わりました。 でも時間がかかりすぎた…L

 

読んでくれてありがとう。

バイバイ。