Marianne in Tokyo

アメリカ、フロリダ州の四年制大学卒業後、帰国。東京都で働くOLになりました。好きな言葉はFuture you will be grateful you kept going!

Dorian didn’t come😌

 

Long time long no see! I was thinking of writing down my diary every day, but I had nothing to write down. Then, I stopped writing.

 

Hurricane didn’t come in the end. Hurricane named Dorian attacked the U.S., but my school was completely safe. There was no rain, no wind and no cloud. I thought school should have opened because the weather was great. Anyway, I was really lucky.

 

Today, I did my homework. My assignment was discussing topic about marketing online. So, I tried to describe 4 Ps; product, price, promotion and place. (This is the elements of the marketing mix as most people know.) I haven’t learned Marketing before, so it took me a lot of time to complete my assignment. I hope my post will get high score.

 

That’s because my roommate was out during the hurricane break, I didn’t use English in these few days. I have to use English more as long as I am in the United States.

 

I wish my English level would grow up rapidly.

 

Bye for now

 

 

久しぶりです! 日記を毎日書き留めようと思っていましたが、書き留める余地はありませんでした。 その後、私は書き込みを停止しました。
 
ハリケーンは最後には来ませんでした。 ドリアンというハリケーンアメリカを攻撃しましたが、私の学校は完全に安全でした。 雨も風も雲もありませんでした。 天気が良かったので、学校を開くべきだと思いました。 とにかく、私は本当にラッキーだった。
 
今日、宿題をしました。 私の任務は、オンラインマーケティングに関するトピックを議論することでした。 それで、私は4つのPを説明しようとしました。 製品、価格、プロモーション、場所。 (ほとんどの人が知っているように、これはマーケティングミックスの要素です。)私はマーケティングを学んだことがないので、任務を完了するのに多くの時間がかかりました。 私の投稿がハイスコアを獲得することを願っています。
 
それは、ハリケーンの休憩中にルームメイトが出ていたからです。ここ数日は英語を使いませんでした。 米国にいる限り、英語をもっと使わなければなりません。
 
私の英語レベルが急速に成長することを願っています。
 
またね